4 januari 2012

Nu är det faktiskt 2012 :D Yäää.
Nyår firades hos Bella och co. Det var trevligt :) Nya år, nya möjligheter, Eller?


Allt rullar på som vanligt.
Sigge flyttade till sitt nya hem igår. Ett toppen hem!
Milan ligger oxå ute på försäljning nu.

Idag har jag kört in massor ved, o hundarna har bara busat o busat, så dom är trötta nu :) <3
Snart kommer min Puppy oxå :) ska bli så spännande :D

Jessica : Jag har en ny mobil, o tyvärr inte ditt nr där, du kan väl skicka ett sms el så, Heheh bilder kommer in på alla när jag kommer till lite bättre internet :D
 
Usch vilken storm det är ute, återstå o se hur länge elen är kvar! Usch!!

Vi hörs, ha det gött så länge :D  En bild från när balthasar var 4 månader! Hans första utställning!
/
Postat av: Jessi

Åh han var ju jättefin där! eller redan då, eller hur man säger=) Japp jag skickar mitt nummer så har du de igen=) Krama Ayla ifrån mig, &kika gärna runt lite ifall du ser ngn kul kurs som kommer nu i vår så fixar jag den till er,



Stor kram!

2012-01-04 @ 20:17:02
URL: http://stensbacka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad mycket underbara djur man hittade i din blogg!

2012-01-05 @ 13:36:22
URL: http://mammatilltresmatroll.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?