åååh

Eftersom jag får massa lustiga sms o grejer, så tänkte jag, att det är bäst jag gör ett inlägg om vilka hundar som jag har hemma hos mig!!!

Balthasar, som är min egna.

Diwa som är min egna.

Fanny som ägs av Jocke, men bor hos mig..

Gizmo, som bor med mamma

Postat av: Liselotte

Det vet jag men dom behöver få träning alla hundar på eran gård och det tar sin tid och så har du skolan om du går i annars kommer man inte långt il livet för man bör ha en utb i framtiden om man ska komma nott i livet.

2011-07-11 @ 19:09:59
Postat av: FRIDA -

Jag har länkat dig på din blogg. Jag hoppas att det är okej. Skulle du inte vilja det så är det bara att skicka iväg en kommentar så tar jag bort dig! :)

2011-07-12 @ 12:17:41
URL: http://fridagunnarsson.webblogg.se/
Postat av: Sophie

Hej,

Tänkte bara hojta till o säga att jag lagt till dig bland mina länkar - hoppas att det var ok (annars plockar jag självklart bort dig på en gång :))

2011-07-12 @ 22:24:36
URL: http://luckydream.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?