längesen jag uppdatera nu

Har varken haft Tid el ork till det. Har varit så otroligt mkt nu med omplaceringshundarna hit o dit,o mina egna som tar tid, o sen har jag även hästar och Ankor, Så varit fullt ös.
Har omplacerat 5 st hundar nu.

Varit på lite utställningar o ställt Diwa Och Balthasar. Har gått helt ok.
Diwa börjar bli skendräktig nu oxå. *Tummen upp*
Blåser gör det ju för jämnan!! Storm ute, hade strömlöst får några dagar sen, UUUUUUUUUUUUUUUUURK



19 dagar kvar till julafton o jag längtar absolut inte!! Inatt hade första snön kommit, varit ute o busat med hundarna, dom tyckte det var roligt, alla utom balthasar som tyckte det var djurplågeri o behöva vara ute när det var kallt om fötterna ;)  se bilder nedanför från idag..


Åter till omplaceringshundarna : Har en amstaff mix på 1,5 år, en kastrerad kille :)

På lördag var det menningen att jag skulle åkt till stockholms utställningen, men tyvärr har jag ingen skjuts längre dit, känns lite tråkigt faktiskt. :(


Bilderna krånglar o villl inte komma upp, Får ladda upp dom en annan dag.

 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?