20 december 2011

Godkväll!! Ögonen stod i kors när jag gick upp imorse.. Måste ringa vårdcentralen igen tror jag, fick några sömn "droppar" bara det att jag blir inte ett dugg trött av dom när man ska sova, men därimot dagen efter är man helt slut!! Morr!!

Var iaf vid klockan 09.00 imorse hos vetrinären o lämnade Milan (omplaceringshund) Han skulle nämligen kastreras, Var där tills han somnade, sen åkte mamma o jag till city cross o handlade mat, Pensionärer överallt, som puffas o knuffas!! Bara puffa dom tillbaka, dom blir lite sura men ;) Var ju även på banken innan city cross och 2498294 st pensionärer stod där o pufffades o knuffades o skulle tränga sig in, o snäll som jag är så fick dom gå före, så stod i kö hur länge som helst, eftersom dom inte direkt var snabba...

Sen tbx o hämta Milan som jag hörde redan innan vi kom in där, han skällde/ylade...
Sen mot djuraffären, o hämta hundmat, 55 kg Eukanuba, :)
Fick 15 kg som hade kort datum, det var mkt snällt, o jag blev väldigt glad:)

Lämnat Julblomma hos en dam som är nånting på 90 el nåt, en granne, rätt imponerande att hon kan bo ensam i ett stort hus, o sköta vedeldning o bära in ved o allt sånt...

Milan mår bra iaf, har nog lite ont, o går lite fram o tbx är lite gnällig, o vill väldigt gärna försöka komma åt såret, hämtade ut smärtstillande åt honom förut som han ska äta 5-7 dagar:)  Han har ju en tratt på sig, som han vääldigt gärna vill springa in i allting med, särskilt i MIG... Gör ganska ont om man säger så ;) Hihihi. Men skönt att kastreringen är gjord, o han är redo för sitt nya hem om lite mer än 12 dagar..

Nu ska jag fortsätta se på Svenskars hemliga liv på trean.. Coolt värre, Folk som pratar med andar, Pratar med djur, är häxor osv...

Jag rekomenderar er o gå in o titta på en kompis företag o kanske anlita dom :)

http://www.tryggabarnvakten.se/

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?