5 april 2011

Nu rullar allt på ännu mer o allt känns bara så underbart.
I torsdags kom Jocke med Sina hundar och hälsade på, o kvar blev en Eurasier tik på 1,5 år ca. innan hon kom till jocke har hon inte haft det så lätt, så vi har en del som vi måste jobba med, men det fixar sig nog :)

och igår kom tiken som jag ska vara hundvakt åt till nästa måndag. allt funkar bra där oxå, skönt när mina hundar släpper in alla :)
Utställningen i västerås närmar sig med STORMSTEG, 16 april går mina två grisar, hihi :D

Vi vaktade ju även grannens djur ju, o flasklammet fick jag, han är såå söter så ni anar inte ;)
Helgen har varit bra, hållt på massor med hundarna, tränat osv. så det var trötta o glada hundar :) (som vanligt)

 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?