Yass

Detta inlägg kommer handla om Mischaland's Yasmin :) el Yass som vi kallar henne :)
Jag börjde kennljobba förra sommaren, o dom hade många hundar, o lärde känna mig osv.
sen runt nyår fråga dom om jag ville bli foervärd på henne o träna upp henne i lydnad :)
hon är född 2008-04-26.

Hon kunde inte sitt el nånting när hon kom till mig. o hon hade bott i hundgård/kennel hela sitt liv, så hon var ju inte van att vara inne och umgås med folk el nånting.
men nu har hon blivit en helt annan hund =)
tänkte slänga in lite bilder på henne :) hon har fått en helt annan livsglädje nu, än vad hon hade innan hon kom till oss! matvägrade och såg ut som en levande skelett...
äter gör hon nu oxå :)När hon kom vågade hon inte leka med andra hundar, men det gör hon nu, och hon är inte riktigt som en normal schäfer, för hon skäller aldrig :D




fler bilder kommer på henne, om ni vill se såklart?
skriver för mig själv här på bloggen tror jag, hehhe
pusspuss<3
Postat av: emelie

Fin schäfer den där Yass! :D

2010-06-03 @ 09:52:54
URL: http://borglundasozzy.hundbenet.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?