Onsdag 26 Maj 2010

Livet rullar på!
sitter i skolan just nu. ikväll blir den hundkurs:)
går superbra:)
dom vill ju som sagt att jag ska börja i tävlingsgruppen:) får se hur det blir :D
i helgen blir det utställning.
Jessie vill att jag ska ställa seven åt henne, o en annan vill att jag ska ställa hennes jack russel,
sen fick jag även förfrågan på en annan hund idag, o sen ska jag ju såklart ställa Balthasar<3


Nu vet ni att jag lever iaf:D
puss på er:D
Postat av: Liselotte

hej!

Lycka till i helgen, vi håller tummarna för Balthasar.

Vad ska ni ställa?

Hälsa så gott.

Kram från oss i Tumba

Liselotte

2010-05-26 @ 14:49:03
Postat av: Alexandra

ja du måste verkligen komma och hälsa på honom medans han är liten ju haha :) Kram

2010-05-26 @ 18:06:22
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?