Grattis Mamma på födelsedagen<3

Vill börja med o Gratta världens bästa mamma på hennes födelsedag<3
Midsommar var bra blev onykter o odröglig, o mår som man förtjänar idag antar jag? hahahahahahahahahahahahahahah
kvällen var trevlig, men sen slutade den ju som den gjorde oxå.

Vaknade klockan sex imorse att balt skrek :(
han har ont nånstanns :(
bli frisk nu min älsklingspojke<3
Postat av: Liselotte

Hej!



Vad har hänt med Balthasar för nott?



Hoppas det är inte något allvarligt?



Hör av dig på mailet.



Liselotte

2010-06-27 @ 21:56:57
Postat av: liselotte

Hej!



Vad har hänt med Balthasar för nott?



Hoppas det inte är allvarligt med han?



Du kan skriva på mitt mail så jag får veta vad som har hänt.



krya på han.



liselotte

2010-06-27 @ 22:02:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?