hahahah

Första gången
Jag kommer ihåg första gången jag använde en kondom, jag var runt sexton år.

Jag hade gått till affären för att köpa ett paket kondomer och bakom disken stod en söt tjej.
Hon såg att det hela var nytt för mig och frågade om jag visste hur jag skulle ta på mig en kondom.
Jag svarade ärligt: "- Nej "


Så hon öppnade paketet, tog ut en kondom och drog den över tummen. Hon sa att de skulle sitta tajt och säkert.


Jag såg nog fortfarande förvirrad ut, så hon tittade sig runt i den tomma affären.

En minut, sa hon, och gick till dörren och låste den. Hon tog min hand och ledde mig till ett litet rum.
Hon knäppte upp sin blus och tog av sig både den och BH´n.

"Gör det här dig upphetsad?" frågor hon.


Jag var så överraskad att allt jag kunde göra var att skaka på huvudet. Hon sa att det var dags att sätta på kondomen. När jag tog på mig den så tog hon av sig sin kjol och sina trosor och lade dem på ett bord. Kom igen då, sa hon, vi har inte hur mycket tid som helst. Så jag klev på henne.
Det var så underbart att jag helt plötsligt inte kunde hålla tillbaka utan POW, det var klart på ett par minuter.


Hon tittar på mig och frågade:
"-Tog du på dig kondomen?"
"

 

- Så klart jag gjorde" svarade jag och höll upp tummen för att visa henne… 

Postat av: Alexandra

gahahahahhahahha faan vad bra!



Jodå med oss är det okey faktiskt.. Elias har feber som går upp och ner hela tiden! Hur är det med dig? Kram du får komma hit någon dag ju!

2010-12-06 @ 10:04:28
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?