Tisdag

Idag har jag varit på praktiken! var lugnt, var ju stängt där för ingen vetrinär inne, åkte fyrhjulingen  imorse, *KAAALLT* kom hem lite tidigare oxå, köpte med mig klyckling kebab med pommes, MUMMA!
igår när mamma var i tranås o handla hönsmat, så kom en som vi känner , o medans mamma skulle lägga in hönsmaten så öppna han bakluckan, o skulle öppna o klappa på B i hans hundbur! o så kommer det en tant bakom o bara: ÖPPNA FÖRIHELVETE INTE! DET ÄR JU EN SÅN HUND SOM BITER IHJÄL FOLK! skrek hon o stack därifrån.....

senare idag, åkte till motala, sitter här nu, precis varit ute med hundarna på fotbollsplanen, gizmo är GALEN i stora fotbollar, o så var det tonårspojkar som har  träning där borta, massa bollar hade dom som dom sparka på, tror ni inte gizmo sätter fart dit bort??? dom vart livrädda o spang åt andra hållet när gizmo kom i 110 blås;) så moa fick snällt springa bort o hämta honom! lekte lite med hundarna, o sen först kom det en labrador tik , som hundarna fick hälsa på , gick super,  sen kom det två till, bessie blev kär (A) o sen kom det yttligare två, o är så nöjd med balthasar, när han hälsa på alla gick han fram satte sig o vifta bara på svansen! duktig pojke så:)

sen behöver jag ett tips! grannen måla farstun igår, ORANGE, o tror ni inte balthasar gick emot färgen, så han är alldels orange på svansen???? hur ska jag få bort det till lördag när han ska ställas???

Nä nu ska jag gå o göra lite nytta, andra avenyn ikväll med:)
förresten, skriv era NAMN när ni kommenterat, tråkigt ju när man inte vet vem det är som skrivit.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?