söndag

idag har inte hänt så mkt, Hiwa åkte hem förut.
jag gjorde mat som peter o jag åt. får se om mamma kommer hem idag el imorrn.
förövrigt växer lillen, enligt vårann våg väger han 17 kg nu.
igår var en toppen dag, Josse o idun kom hit. vi börja med o lägga blodspår o godisspår åt idun & Gizmo. men det fick ligga o dra sig en stund!
vi gick bort med Hiwa Balthasar Gizmo & Idun till fårhagen som är lite längre bort, släppte dom, dom busa gärnet! när dom var trötta o belåtna så gick vi tbx... tände grillen,  o Josse körde traktor för fösta gången, körde ut utemöblerna...
sen sprang jag in, kolla till potatisgratängen, tror ni inte köttet brann när jag kom ut???? Blev negerkött!!!!!!!!
sen körde vi spåret, gick super!
sen träna vi lite lydnad o så med dom!
gick o mata fåren  o lammen...
josse o jag är världsbäst på o få fram höballar(A) smarta som få(Y)
ah, sen snacka vi lite, josses bror kom o så.
tack för en trevlig kväll!

o förut skulle jag åka o köpa godis till peter, var där vid 20 över två, tror
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?