farsdag 11 november 2012

Tjena
 

Vet inte ens om det är nån som läser min blogg? el om ni bara är inne för ni är nyfikna? Inga kommentarer får jag iaf :/
 
Igår var en riktigt deppdag. Jag o hundarna sov bort mest hela dagen.
Dom tyckte nog det var skönt. Efter en aktiv vecka. Här är varken Matte eller hundar understimulerade!! :)
 
Idag skulle vi äta farsdag middag, med lite trevligt folk. Elin hade missuppfattat så hon stod i Ödeshög och väntade, hehe så hon kom lite senare.. Hon har ju sån otur, tappat mobilen i toaletten oxå, hehe..
 
 
Efteråt så åkte vi o tände massor ljus på pappas grav.. fint så..
 
Är så depp, känner mig nere. Vill att det ska hända nåt. men vad?
höstdepp..
Jag vill så mkt. men jag vet att det aldrig kommer funka. jag vill helt enkelt för mycket..
Jag vill ha pengar, jag vill vara rik!
Usch så mycket tankar som bara snurrar runt i huvudet, så mycket frågor men inga svar.. <3
 
"Jag vill så mycket som jag helst inte skulle vilja att jag ville"
 

Tur jag har världens bästa pojkvän o världens bästa hundar <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?