29 augusti 2012

hej hopp!
Det märks så väl att det börjat gå mot vinter tid, hemskt kallt ute & MÖRKT!!
Imorrn fyller älsklingen år, synd att han är så långt bort, så jag inte kan gratta honom... <3
Hundarna mår bra! dom busar på som vanligt o lever sitt hundliv :)
Igår flyttade lilla Omplacerings Nova till ett nytt underbart hem, så nu håller vi tummarna för dom :) <3
 
Igår var jag och min underbar vän Elin i Linköping på Ikano och tittade lite i affärer, kollade mest på allt knäppt folk ;)
Har anmält till lite utställningar oxå, ska bli kul o visa min underbara tjej i ringarna framöver, hon har blivit så otroligt fin nu efter valparna <3
 
Jag som inte är så haajj på datorer, såg att man kunde ta kort med camen *skäms*
Så bjuder på den bilden jag tog, Osminkad, trött ANNA :P
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?