till Balthasars uppfödare

Vill skriva detta inlägget till Balthasars uppfödare. Liselotte
Tacka för ni har gav mig chansen att få köpa denna totalt underbra snygga hund :)

Han är verkligen min allt, min otroligt fina pojke... han kommer alltid betydda mest för mig <3 världens underbaraste psyke , världens lugnaste och snällaste, skulle aldrig göra nån illa <3.. Nu har vi snart haft 2 år tillsammans, o massor mer år ska det blir, kommer aldrig nånsin lämna dig<3



Lite bilder på min finaste pojke<3

Postat av: liselotte

Vilka snygga bilder på Balthasar han va en av dom snygga ur våran sista kull så har han en fin mamma och pappa. Tvärr så har hans mamma gott bort hon skulle fylla år den 20 mars då hon skulle bli 9 år då hon va en helt underbar hund som vi fick när hon va 8v och hon va våran första amstaff i kennel. Hon finns nu i hundhimmlen tillsammans med Aramis där dom springer på gröna ängar gud va vi saknar dom. "Vila frid". Passa på att ta vara på tid tillsammans och ha kul ihop.

Lycka till med utställningen med era hundar.

Hälsa så gott.

Kram från Uppföddaren Liselotte

2011-03-16 @ 22:56:48
URL: http://http://www.123minsida.se/zeldazaga
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?