jaha ja.

Jaha, det var ett tagsen jag uppdatera nu,
jag ber om ursäkt för det. vi bor ju mitt i skogen på landet, där inget internet finns, så jag kommer inte så ofta till en dator, därför det blir dåligt uppdaterat på min blogg.
men allt rullar på som vanligt.
Yass åkte iväg o skulle få valpar hos Jack, men ultra ljudet visa att hon var tom, så hon kom hem igen, bättre lycka nästa gång!!!:D

Vi vägde Balthasar häromdagen, nu väger han 36,7 o då är han ändå lite tunn.. ska han aldrig sluta växa min "lilla" pojke :)

Jane o hennes hund Jackie var hos mig mellan tor-mån o vi har varit ute med hundarna varje dag, Fredag och söndag var vi ute på dw runda. tungt underlag. o på lördagen var vi ute o gick 1 mil, då fick vi även med oss Bella & Isse och deras amstaff Bettan, o josse med sina två håriga vovvar:)  jag har bara med Balthasar, då bettan inte gillar andra hundar :) men det var trötta o lyckliga hundar med fika i skogen :) o underbart väder, det tycket jag att vi måste göra om snart igen!!!

slänger in några bilder på Bella & Isses hund Bettan.

Bella & Balthasar <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?