22 mars 2011

Slänger in lite bilder som vanligt, orkar inte skriva så mkt, är sånt som är lite hemligt ännu o inte får komma ut..
i Fredags kom det ju mer äckelsnö, mamma o jag skulle åka handla då fastnade vi på ladugårsplanen, så det vara bara att vi fick ringa grannen, så kom han o drog loss oss, med sin traktor, haha ;)

Förra veckan fick vi även 2 jättesöta lamm :)
såå gulliuga, svart/vita.
Annars rullar allt på precis som vanligt..
går i skogen ett par timmar om dagen, dom springer o busar o har sig :)

Imorrn onsdag kommer mamma åka in på sjukhuset för att göra om hjärtoperationen för 3 gången, hon kommer hem på fredag igen. hoppas att det fixar sig nu :)

Snart ska jag ut med hästarna efter all snö har försvunnit:) ska bli så mysigt, jag längtar GALET :D
Ev ska jag åka till den stora utställning i Västerås med både Balthasar & Diwa, hoppas hoppas verkligen jag kan åka dit, kommer samåka med Louise då:)
sen blir det Motala 1 maj, Ödeshög 14 maj, Sharpman 28 Maj, o Norrköping i början på juni.
ska även försöka dra med mig min älskade vän Jane, så hon kan börja ställa sin lilla bäbis :)



Ni får ha det så jättebra så hörs viii :D <3
Postat av: Anonym

"Slänger in lite bilder som vanligt, orkar inte skriva så mkt, är sånt som är lite hemligt ännu o inte får komma ut.."



Nej men NU blir jag nyfiken ju! Kommer skriva sms till dig och fråga.. ^^



Jätte fina bilder på dina fina vovvar <3

PUSS!

2011-03-22 @ 18:51:57
Postat av: Alexandra

Jätte fina bilder gumman! Allt bra med dig?

2011-03-23 @ 22:19:58
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: ♥ SuZZie

Härliga bilder på härliga hundar <3

Kramar

2011-03-28 @ 15:24:14
URL: http://terrierligan.bloggplatsen.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?