Onsdag 7 december 2011

Tjabba :D
Nu börjar vintern komma riktigt här:) Ganska mkt snö, o nu är det snart -3 ute... Hua..
Hästarna får nu komma in på natten, o dom är så glada *blink blink*

Idag så har telefonen ringt i ett typ.
Var ute med hundarna i skogen, så dom fick springa o busa i snön, Balt drog i pulkan :D
Fast det var lite för dåligt med snö, så gick inget vidare. men men,
Lite fick jag åka iaf!!
Kastat in ved.
Mockat o fixat hos hästarna, o massor annat fix här inne, men men,
man ska veta att man lever;)

Imorrn kommer det ev en kille o kollar på Gissmo :)
Han känns jättebra, o jag har förklarat allt om honom.
Vad lätt man fäster sig vid dom här omplaceringshundarna, men tyvärr
så kan man ju inte behålla allla heller...  Men känns skönt o kunna hjälpa till iaf!

På fredag åker jag till Bella partajar lite hos henne, ska bli nice ;)

Stockholms utställningen närmar sig, o jag är depp för jag inte kan åka dit :(

I skrivande stund så ligger allla mina 3 älskade hundar i en enda hög i sängen o sover:)

Jag kan snart inte förstå att detta året oxå snart är slut, har gått i rasande fart! Vad har nästa år o erbjuda då tro? Massor planer :D

Förresten så har jag förbrukat 5000 sms på mindre än en månad, så nu måste jag vänta tills söndag innan jag kan smsa igen ;) så tills dess får ni väl ringa el nåt.
 


Åkte pulka efter Balthasar <3


Lilla hjälpredan Astara hjälper till med veden ;)

Mys med diwa i sängen :) <3

3 grabbar :)


Balthasars rosetter:)

Diwas rosetter











Här är massor bilder från min Mobil:)
Nähä, nu ska jag glo på Bonde söker fru:P Haaa det :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?