8 december 2011

Kallt!
O jag är utarbetad ont överallt... hmm...
Idag har jag gått med vovvarna i skogen som alla andra 3520482048 dagar. hahah? Gissmo,Diwa o Astara springer runt som tokar i busar o grejar, Balthasar får snällt gå i koppel han :P
Oj oj vad Vildsvinen har bökat upp bara sen igår överallt... o nu i skrivande stund har det börjat snöa igen!!

Ikväll så var Kitt & Simon & en kompis till dom här, Simon åkte pulka efter Balthasar;) heheh
o förresten 70 st igår som kollade in bloggen??  men ingen kommentar? Vill ni ha smisk hela bunten? heheh

Helgen närmar sig, som vanligt, är ju inget annat än fredag o söndag tycker jag...
Kommer antagligen ett jätte trevligt par imorrn o tittar på gissmo, är så glad för hans skull :)
Han som skulle komma idag, hörde inte av sig el nånting!!! morr på vissa människor!!



Postat av: Jessi

åh din blogg är jättefin!! Usch vad trött man blir på folk som inte dyker upp... =(



Jo, Som det ser ut nu så kan jag komma dan före jul... är ni hemma o så så det funkar för lämning av lilla tösen då? Blev jätteglad av ditt sista email, det blir perfekt, vi får se det so mett träningsläget för henne då, så får vi kolla läget o avgöra hur det ser ut på hemmeplan efter det.. (om jag lyckats övertala...) =)



/jessi!

2011-12-11 @ 18:41:20
Postat av: Axel

jag vill ha smisk ;)

2011-12-14 @ 21:08:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?