25 december 2011

Tjenare!!
Då var julafton över. Hoppas ni alla hade en jättebra jul ? Jag satt ensam hela dagen.... sen på kvällen åkte jag till Jessie o henens mamma & Skalman.  Åt mat, o drack vin ;)
Sen på natten körde min älskade bror hem mig. Åkte runt o sladda lite, för det var halt:)

Idag så har jag varit ute o gått med alla hundarna.
Gick milsrundan med amstaffarna + Ayla.
Dom sprang nog det dubbla, som dom springer runt runt runt, o fram o tbx :)
Hoppade ut 3 rå djur framför oss, men hundarna stannade så duktigt när jag sa att dom inte skulle springa efter dom :)
Sen har jag kört in masssssssssssssssor ved. Bäst jag skaffar mig en karl, inget fruntimmers göra det;)

Milans kastrering läker jättefint, så imorrn ska han en långrunda, han tycker inte det är kul o bara sova längre;) Så i början på 2012 kommer det en kille som kommer använda honom i drag och tittar ppå honom. Så det ska bli spännande.

O snön är ju borta. hade nästan lite vårkänslor igår för det var så fint väder då. hahah
O nu är det STORM ute, känns som huset ska flyga iväg el nåt.
Telefonerna ligger på laddning ifall strömmen skulle gå, som den säkert gör snart. Tvn hackar hela tiden nu.
Bäst o skynda mig o hoppa in i en snabb dusch nu.
Är så mkt bra filmer på tvn hela tiden nu. Såg på canal+ first förut. Såg filmen - Irene Huss: den som vakar i mörkret. Riktigt bra film!

Just ja, sen har jag skaffat mig ett extra nr, Så välj om ni vill ha mitt vanliga nr 070-3826407 El extra nr:070-3928237.

Ta hand om er i stormen, så hörs vi ;)
Puss o kram /Anna

En bild på diwa o hennes bus kompis Ester:)

Postat av: Jessi

Heeeej! GOTT NYTT ÅR!!

Hur var er nyår? Hur gick det för ayla o de andra vovvarna? kan du inte lägga in en fin bild på alla? =)



Kram ifrån mig!

2012-01-01 @ 18:08:58
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?