16 december 2011

Tjoho :)
Klockan är nu lite över 8 på fredags morgonen ;) O jag har fortfarande inte gått o lagt mig, så otroligt mkt tankar, som snurrar o snurrar, funderar på hur allt kommer bli o hur jag ska lösa allt, men men, sånt som hör till framtiden, återstå att se :)

Tur jag har min lilla myys diwa :)


Åh nej, jag kom på att jag glömt o öppna min chocklad kalender;) hahahha
inte långt kvar till Julafton nu, O jag har inte köpt en endaste Julklapp??
Vad ska ni andra göra på julafton?

har varit -1 inatt iaf, Börjar bli lite vinter nu kanske, hehehe, mitten på december o det spöregnar ??:P
Nähä, börjar bli ljust ute, ska väl gå o släppa ut hästarna nu, o fundera på om jag ska försöka sova lite, el om jag ska hålla mig vaken tills ikväll ;) Återstår o se :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?