Söndag 5 september

Mycket tankar, mycket funderingar,
en sak vet jag säkert iaf. o den saken är bra. ska bli MYCKET MYCKET spännande=)
slänger upp lite bilder, har liksom ingen lust till att skriva nånting...


Bacon & Balthasar, (Bacon min släkting)

älskade pabi<3


Pabi min älskade vän<3





Luktar det Bajs här?
Har DU fisit balthasar?


Felicia Josses vovve:D



Några bilder för denna gång.. :D
får se när jag uppdaterar nästa gång :D
ha det så lääänge:D
kram

Postat av: moa nöööörd :D

ooh, lukta bajs :)

2010-09-05 @ 21:23:25
URL: http://lallallalala!
Postat av: Liselotte

hej

vilka fina bilder på Balthasar.

Hoppas mamma mår bättre nu, du får hälsa henne krya på sig.

kram liselotte

2010-09-05 @ 22:49:13
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?