La ett spår till Balthasar

Balthasar är ju såå jätte spårintresserad, så  han älskar att spåra, en av våra älgjägare kom med en klöv till mig, (Älg)
La ett ganska rakt spår, första gången, väntade 50 min, o körde ut honom i spåret.
han tog det klockrent.
andra gången han spårade la vi lite sicksak o gick runt i en cirkel o sen fortsätta, även denna gång tog han det klockrent!
till våren kommer jag gå en kurs med honom i viltspår, för att sedan göra ett sånt anlagsprov ( el vad det nu heter)

Slänger in lite bilder när han gick spåret :)



Postat av: liselotte

bra jobbat med Balthasar han kommer att klar prov bra. lycka till. fina bilder på han jag undra om jag kan få ta några av dom? vill fråga först.

Zelda fick medicin som hon ska äta i 3veckor hon hade blåser under hakan och mellan klona på tassarna så va henne alla sköttlar svulna tecken på än infiktion

2010-11-08 @ 22:20:00
Postat av: Anna

Det är klart du får ta bilder :)

det kommer ännu fler på honom nån dag:)

tack för du tycker dom är fina :) ska försöka få till vinterbilder nån dag:)

kram kram

2010-11-11 @ 09:32:30
Postat av: Tina

Vilken duktig kille du har :)

Jag skulle kanske ta o testa ett spår med Texas någon dag, testa hans kunskaper lite :)

2010-11-13 @ 10:45:22
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va duktig han är! :) Jag skulle med vilja pröva viltspår med Kenzo.

2010-11-18 @ 21:08:38
URL: http://fwfearofthedark.wordpress.com/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?