Inlägg om hästarna

Ska göra ett inlägg om mina två hästar.

Börjar med Pelle han har bott hos mig två veckor o en dag.
han är ca 1.65 hög, 21 år gammal. helt underbart lugn :)  gått på travet, o har sprungit in över en halv miljon.
har inte så många bilder på honom ännu, men slänger in dom jag har.

Blokas Ambra som hon heter renrasigt gotlandsruss, har den ovanliga färgen tigre` får sms ibland om folk som undrar om hon är till salu för finns endast ett par i sverige med den färgen.
hon är född -04.
ägt henne i ca 1,5 år. går nu köra själv eftersom hon hade så mkt dumheter för sig förut,
men nu helt underbar häst, o jätteknäpp :D
ska i framtiden betäcka henne, o nästa år ska förhoppningsvis, min älskade granne starta henne på travet:)

Dom bilderna får räcka :D

älskar mina pållar<3

Postat av: Olivia

gud så söta ! :)

2010-11-16 @ 21:59:13
URL: http://oliivijahh.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?