helgen :D

Helgen var superduper bra :D
Fredag: duschade o fixade mig, sen kom två tjuvar vid namn Peter&Robin, o snodde min cola som jag hade köpt :O
sen kom Josse, så hon o jag drog till Motala o glodde på Bio:) Farsan såg vi, skitbra:D sen åt vi på donken, o sen for vi hemåt igen:)

Lördag: Vaknade, fixade hundarna, fåren hönsen osv.
sen göra rent hamsterburar, sen ringer Peter o säger att han o robin ska komma med sängen som jag har köpt av honom :)
o dom var jättegulliga o bärde upp den på mitt rum, o montera den el vad det heter:) snön började smälta så det läckte in i vårt vardagsruuum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
senare på kvällen fick jag fin besök, av Kitt& Simon,

Söndag:
Skulle med Josse till Travet o stå i kiosken :) men blev inget för banan var avstängd, pga vädret:(Åkte hem till Josse istället, o tittade film o tv :)

Härligt helt :)
tack alla:D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?