mer uppdatering

Sitter nästan aldrig vid datan längre, har en miljon andra saker att göra, hehehe:D
Hundarna mår jättebra, Balthasar är helt återställd nu :D
Och Amstaff specialen närmar sig med storsteg:) även anmält balthasar till Askersund nu, och funderar även på Norrköping :) spännande med stora utställningar!

Min häst Ambra går hemma nu oxå, kör henne varannan dag, hon blir bara finare o finare:)
Började även mitt sommarjobb i måndags, jobbar 7-13 varje dag i tre veckor.
det tar på kroppen. Trött! Min underbara Pabi är nästan hemma hos oss varje dag nu, helt underbart!!!

nehe slänger in lite gamla bilder som inte kommit upp här på bloggen, såå får det bli, sen blir det att inta sängen o sova en stund, är ju barnvakt :)



Min älskade Bella bus :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?