deprimerad

Sitter i skolan, känner mig otäckt deprimerad, o trött, o slö.
kanske för jag misssköt min medecin o inte tagit den som jag ska ? :( FY ANNA!!!!!

jag orkar inte med skolan, är så skoltrött, haft sommarlov i 10 veckor, o när jag varit här en halvtimme imorse ville jag bara hem. jag har gett upp skolan helt enkelt. det är ingen som förstår hur jag känner när det gäller skolan. Mobbad blir jag absolut inte. har massor vänner, men jag orkar inte sitta o läsa o läsa, ont i kroppen har jag idag oxå, inte van attt sitta still nu ju:(

Igår var de kursen med Yass, tävlinginriktat, hon var jätteduktig! tränade ställande under gång och hopp över hinder. Hon var såå dukig min prinsessa<3

Idag blir det kurs med Gizmo, agility kurs :D får se vad han säger om det, men det kommer nog gå bra, för han älskar ju att träna =)
Min prins<3

O med Trolla går allt superbra, hon började löpa i måndags oxå, Jippi ;)

På lördag ska jag ställa balthasar på en liten utställning, härlig härligt :D  ska bli spännande, sen får han gå o vara "skogshund" till nästa år :)
Skrivit av mig lite, men antar att ingen orkar läsa ändå ;)
hehehehe
ha en superdag, nu ska jag först hämta min tröja jag har beställ, sen jävlar ska jag hem ;)

puss hej

Postat av: MiaLisaSofi

Trist att höra att du är nere gumman. :( Finns här! <3

2010-08-26 @ 13:41:44
URL: http://mittlividetaljer.blogg.se/
Postat av: Liselotter

Hejsan GUMMAN!



Du får inte ge upp i skolan det kommer nog känna bättre när du kommer in i skolarbetet igen efter du har ju varit långledig, så får du se fram mot alla dina djur som ni har. Jag tänker på er och Lycka till med allt.

Kram på er.

// Liselotte

2010-08-27 @ 10:06:27
Postat av: moa

vet inte vad jag tkr med din inställning till skolan..men om du verkligen, verkligen tröttnat som de verkar. kanske de inte är någon idè? :(

2010-08-31 @ 14:57:04
URL: http://mooabostroom.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?