kenneljobb

Kommer bli en heldel kenneljobb nu framöver,så jag kommer gå i skolan fram till kvart över elva varje dag, sen kommer jag åka o jobba.

hundarna mår bra,
balthasar ska ställas 1 november i växjö! en stor utställning, håll tummarna!
o gizmo, det skulle inte förvåna mig om han snart skulle börja prata, han förstår varje ord man säger!!



Regler:Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!
Lycka till!



1. Vad heter du? Anna

2. Ett ord på fyra bokstäver: anka

3. Flicknamn: Agneta

4. Pojknamn: Anders

5. Yrke: Arietekt (stavning)

6. Färg: assiatgul

7. Klädesplagg: vet ej

8. Mat: Ananaspaaj

9. Sak i badrummet: Anna scahmpoo :D

10. Plats/stad: Alperna

11. En orsak att vara sen: asstrött

12. Något man skriker: asså

13. Film: Asaguden

14. Något man dricker: apelsinjuice

15. Band: vet ej

16. Djur: Apa

17. Gatunamn: vet inte

18. Bil: amen en gul bil!

19. Sång: vet inte

Postat av: Alexandra

Hej gumman... Hur ärre med dig nu för tiden? Vi måste ta och ses någon dag! saknar dig kram <3

2009-10-08 @ 13:03:33
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Madde

KOLLA in min blogg o kommentera lite<3333

2010-02-11 @ 01:26:06
URL: http://blondinenmadde.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?