tjoho!!!!!

förlåt, över en månad sen jag uppdatera. inte orkat, varit 100 saker jag har gjort, inte hunnit helt enkelt.
men nu kan jag säga att idioten har erkännt :)
en vecka kvar nu i skolan, jippi :)
superduper glad:)
varit mkt badande med hundarna, är så himla kul o se gizmo, han älskar o simma nu, man kan inte tänka sig att han var en jättebad kruka förra året.... :P

o balthasar växer o växer o växer.

o sommarne har kommit oxå, varmt o skönt.
nehepp, om man ska ta o göra liite nytta i skolan nu kanske.
Postat av: Liselotte

hej!

Snart har du sommarlov det ska väl bli skönt.

Tack för dom fina bilderna på Balthasar, har satt in några på hemsidan.

Va sköt at han har erkänt nu hoppas han fick bra straff.

Hälsa familjen nu.

kram på er

liselotte med familjen och vovvarna

Postat av: kiicka

hellu gumman.

Hoppas att allt är bra med dig.!

Och jag förstår om du längtar till sommarlovet.!

Det hade jag med gjrot.!

ta hand om dig nu tjejjen!

kramar om dig

2009-06-08 @ 11:55:21
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Kiicka

Hej gumman. Nu bor vi i mjölby och allting.! Så nu vet du det. Och du får komma när du vill!

Kram

2009-07-07 @ 10:31:35
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?