Torsdag 17 December 2009

Snart är det skolavslutning, skönt juuu =) usch fy vad det har snöat ute. typ - 10 grader ute, känns som det är mminus -10235871509091587565656185890 för jag håller på att frysa ihjäl.
fast det är väl lite häligt när man går ut o det fryser till så där i näsan o sen knastrar det under skorna?
hehehe
hundarna vill helst bara ligga under täcket o sova nu när det är såhär. springer ut o kissar sen river dom på dörren o vill in lika fort igen =) :)

hehehe mina sötpojkar<3
sitter i skolan ska fortsätta med Engelska grejen som jag håller på med.

svar till Liselott:
Han har inte fått sin ett årsspruta ännu, vi ska åka o ta den vilken dag som helst nu.
han väger nästan runt 32 kg. o då är hann ju lite tunn, är bara muskler på honom. svårt o få honom o gå upp i vikt, eftersom han rör sig så mycket, men vi kämpar o kämpar :)
du ska få bilder, min kamera har typ lagt av o fotar lite när den vill.  det mesta blir dock bara suddigt. så bilderna blir lite som dom själva vill, men hoppas att jag varit snäll så tomten kommer med en ny kamera till mig i julklapp=)

lägger in lite vinterbilder här som jag tog i tisdags. dom är inte så jättebra. var ute i snön o busade o lekte massor =)
Muskler
Postat av: Lotta

Åhh, han är så underbart söt din kille :D

2009-12-17 @ 17:16:02
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?