Tisdag 14 december 2009

Nu är det fan inte långt kvar tills 2010 kommer!
gud vad fort detta år har gått alltså!o nu snöar det som attan! det bara vräker ner! o stora snöflingor. hoppas det läggger sig o inte försvinner ganska fort. Hatar när det är blask o äckligt ute. bläääää !  bättre det är snö o minusgrader!

o inget finns det o se på tvn heller. tittar lite på MTV, på hitlåtar. o ibland dyker det upp nån bra låt. Älskar låten Lady gaga - bad romance! Älskar både låten o videon.
Vart ingen skola idag. Har feber:(

På tal om annat.
min bror har ju haft problem med ryggen till o från, varit sängliggandes. o sen varit hos knotknackare el vad det nu heter?!
o nu fick han reda på att han bara får G i betyg, för gympa läraren tycker han har mer o ge.  fast han vet om att han har problem med ryggen. Han fördärva ryggen igår på gympan, o ska till doktorn idag o se vad dom gör. skulle fråga om ett sånt intyg oxå tror jag?

Näää nu ska jag titta runt lite. o hoppas på att det kommer nån bra låt på MTV :D slänger in en bild på hundarna oxå :D
förresten hörde ni det att Drottningen Silvia hade ju somnat på Noblemiddagen, hehehe ;)


Jag älskar mina pojkar mest, utan dom skulle jag inte klara mig<3
harrre bra så hörs vi!
Kram Anna Fredriksson


Postat av: Liselotte

Hejsan!



Hoppas din bror kryar på sig inte kul att ha ont i ryggen han måste vara rädd om sig. Jag hoppas du kan ta lite vinter bilder på balthasar så vi kan få sitta in på våran hemsida och så vill jag ha än helbild på han skulle vara kul att ha.

Har han fått sin ett års spruta nu? vet du vad han väger nu fick höra att Bozco väger 30kg nu och han är kastread nu då han inte ska gå i avel jag ska få lite nya bilder där också och på Nitro som jag ska sitta in på hemsida sedan.

Du får hälsa mamma så gott.

Kram från oss.

Liselotte

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?