Jul med släkten :)

igår var min morbror o hans fru här, o moster o hennes man, o kusin o deras barn osv...
massor folk, åt gott, det var trevligt. min kusins barn är typ 3 år o 1 år.
sååå söta.
o Balthasar som total älskar barn, han var helt överlycklig, fast gick inte så bra när han ville pussa på den som var 1 år, för hon trilla då, hon hade inte så bra balans :D
o Gizmo gilla dom oxå, han blev kallad Nisse av dom små barnen, hehehe
dom trivdes!
Skittrevligt var det, körde paket spelet, o sen lekte lite med dom små barnen, vi satt o garva så vi tjöt Jessika o jag, ( kusin)

Idag är det skitkallt,
får springa ut med hundarna när det är så här kallt, för dom vill minnsann inte vara ute.
upptäckt en sak, Man ska absolut inte ha läderkoppel när det är kallt ute! tvi faaan vad obehagligt det blir i o hålla i dom, så blir o leta på andra koppel sen när jag kommer hem !

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?