dikten till hans hundar

Till Rosso och Rambo

En riktig djurvän som inte längre har något liv efter denna sorgliga tragedi.
Husse älskar er fast ingen vill se de
och nu kommer jag aldrig kunna le mer.
Hundarna är allt jag har
tills den dagen då dom inte fanns kvar.
26 skott, de tycker jag är ett djurbrott, alltså djurplågeri som slutade i en tragedi
men de struntar väl polisen i.
Rosso och Rambo ni var som min sambo
varför sköt dom er när ni bara låg ner.
Ni var så himla snälla tills skotten började träffa
då blev ni jätte rädda.
Jag skrek för jag såg hur ni led.
Poliserna ville bara döda
och jag kunde inget göra
förutom att se och höra.
Mitt liv är förstört efter att dom sköt
jag kan fortfarande inte förstå hur de kunde bli så.
Jag hoppas hela Sverige förstår detta
men för mig är de inte de lätta.
Nu är de bara jag och min katt som gråter för hundarna varje natt.
De är helt obegripligt när man tänker på hur mycket mina älsklingar har lidit
jag hoppas ni förstår de jag skrivit.
Man dödar inte snälla djur, men polisen tyckte att de va kul.
Nu börjar jag gråta så jag ska försöka sova, men en sista grej, snälla hjälp mig.

R.I.P Rosso och Rambo heart

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?