19 December 2011

Snöö, nu är det lite snö ute iaf :)
Helgen har varit bra, I lördags så firades det lite jul med släkten. Min morbror o hans tjej har en schäfer, som jag tycker är väldigt lik Yass, saknaden blev så grymt jobbigt, o jag känner ännu mer att jag svek henne<3 Förlåt Yass <3 Det gör så ont i mig så fort jag tänker på henne....

I söndags så var vi o åt julbord med några andra :) Trevligt värre !!


Imorrn är det 4 dagar kvar till julafton:)
Har fortfarande inte köpt några julklappar, hihihi

Kom en liten omplaceringshund idag, en blandning mellan dvärgpudel/italensk vinthund, en liten Tuffing :)
Han väger nog inte ens 4 kg, o mina amstaffar är livrädda för honom för han morrar, o balthasar bara hoppar så fort han morrar;) Hahahhahahahaha Men han är väldigt glad o positiv herre.

Ser på canal + first, är massor bra filmer där hela tiden nu när julen närmar sig. Är snuten i varuhuset just nu, har sätt den förut men tycker den är väldigt rolig, hahahah

"Kärlek är inte att säga jag älskar dig varje dag, det är att stanna hos den man älskar tills man dör"



Postat av: Jessi

kul att den lilla skrämmer de stora så=) hoppas du hinner se mitt mail innan imorgon...:S slänger iväg ett sms med tror jag för säkerhetsskull=)



//Jessi

2011-12-20 @ 20:15:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?