Köra hö =)

Idag ska vi köra massor hö:D
hihi
Postat av: Eva

Akta dig för hösnuvan! Kul att du skrev i min gästbok och att du vill komma o hälsa på igen. Du/ni är hjärtligt välkomna!

Kramisar Eva o vovvarna

2010-06-29 @ 17:04:55
URL: http://www.tinchens.se
Postat av: MiaLisaSofi

Tack för din kommentar i bloggen. :D



Det var någon som skrev ett mail om mig till Dewis uppfödare och ljög om att jag skulle ha slagit och psykat mammas förra hund så pass att han blev så aggressiv så mamma var tvungen att göra sig av med honom. Och så skrev denna person att jag var väldigt manipulativ och en riktigt aggressiv tjej. Jag vet inte vem det är som skrivit så, men jag antar att det är någon fd kompis som är sur än idag för nåt jag gjort när jag var yngre då jag var en helt annan människa än jag är idag.



Jätte trist var det. Men det är löst nu i alla fall. :)



KRAM Mia&Dewi :D

2010-06-30 @ 15:12:16
URL: http://mittlividetaljer.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?